Over de redactie

Onze contentmanagers produceren zowel redactionele content als content in samenwerking met klanten om hen te helpen hun doelgroep te bereiken. Hiervoor werken ze veel samen met verschillende partijen op het gebied van gezondheid, zoals farmaceuten, patiëntverenigingen en stichtingen.

 Door middel van Google keywordanalyses achterhalen de redacteurs naar welke informatie de doelgroep op zoek is en hoe ze het beste bereikt kan worden. De content die ze vervolgens ontwikkelen, is gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek en is tegelijkertijd begrijpelijk en aansprekend voor de lezer. Per campagne is een van de redactieleden projectleider en je vaste aanspreekpunt.

Onze redacteurs zijn bekend met belangrijke richtlijnen binnen de gezondheidscommunicatie (oa KOAG KAG en CGR richtlijnen). Binnen deze geldende regels weten ze de boodschap altijd treffend over te brengen. Meer weten over onze werkwijze, of ben je geïnteresseerd in een (redactionele) samenwerking? Floortje, Michelle en Jacqueline vertellen je er graag meer over!

floortje

Floortje

Floortje heeft een wetenschappelijke achtergrond in persuasieve communicatie en heeft zich gespecialiseerd in gezondheidscommunicatie. Vanwege haar passie voor voeding en gezonde leefstijl, heeft ze een eigen foodblog om anderen op dit gebied te inspireren. Als contentmanager bij Medical Media heeft ze onder andere samengewerkt met Prescan, Merck, Alzheimer Nederland en Weight Watchers.

michelle

Michelle

Michelle behaalde haar MSc in Health Education & Promotion in Maastricht. Passend bij haar ambitie om gezondheid en welzijn te promoten, heeft ze daar ervaring opgedaan bij verschillende projecten voor onder andere Philips en het Rode Kruis. Bij Medical Media werkte ze als contentmanager aan verschillende campagnes in samenwerking met onder andere Novartis, Allergan, Medtronic, Unilever en Kanker.nl.

jacqueline

Jacqueline

Jacqueline heeft een achtergrond in de journalistiek en media en heeft zich gespecialiseerd in patiëntcommunicatie binnen de gezondheidszorg. Vanwege haar affiniteit met het technische aspect van online content, leidde ze bij Medical Media meerdere projecten voor redesign en migratie van websites. Daarnaast heeft ze als contentmanager onder andere samengewerkt met MSD, Novartis, Bayer HealthCare, Weleda en de Maag Lever Darm Stichting.

Start typing and press Enter to search